Известие

Collapse
No announcement yet.

вентилатори 156 2,4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вентилатори 156 2,4 jtd

    Здравейте всички,понеже подпитах в две теми за моя проблем и нищо неразбрах,реших да пусна нова,става топло и може и други колеги да се чудят като мен.Значи като карам и колата е загряла достатъчно (над 90)се включва само едната перка,дясната по посока на движение,знам че при включен климатик,тя трядва да върти,но в случая съм с изкл.При това положение перките заедно ли трябва да тръгнат или първо едната и после другата.Въпросния вентилатор(левия),работи защото го тествах,размених кабелите и той завъртя.В датчик ли е проблема или в нещо друго.Имам още едно питане,колеги.над двете перки има две букси,срещуположно отдолната страна пак има две букси-какви са те?защо са 4-три?Понеже гледам че не са на радиатора а на дифузора,тва ли са датчиците или бъркам.Има ли нещо общо термостата с тая цялата работа?Мерси предварително на всички които споделят мнение,и изкажат"тайната" на вентилаторите.Весело изкарване на празника)
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  • #2
    Здравейте колега,
    Имах абсолютно същият проблем с вентилаторите. Карам същият автомобил от същата година. С две думи - вентилаторите са вързани в паралел и трябва да се включват едновременно!! Трябва да се търси проблема. Моят беше в окислени контакти в букса. Хванаха го в сервиз "Екстриим тунинг" (Бобо) и го отстраниха за десет минути. Иначе тези неща, за които говорите мисля, че са резистори за степените на вентилаторите.
    Весели празници на всички!
    Alfa Romeo 2.4 JTD /140 /2001

    Comment


    • #3
      благодаря,колега,а къде се намира буксата която ти е правила проблема?
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Зад левия фар по посока на движението. В нея влизат и излизат три или четири кабела с доста сериозно сечение, единият от които е кафяв. Мисля че това е маса и там беше проблема.
        Alfa Romeo 2.4 JTD /140 /2001

        Comment


        • #5
          Всъшност кабелите може да са и повече (не съм ги броил).
          Alfa Romeo 2.4 JTD /140 /2001

          Comment


          • #6
            мерси,още веднъжще обърна внимание на въпросното място.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Колега за да ти работят и двете перки едновременно?
              1. трябва да си с клима
              2. или колата трябва да ти загрее доста над 90 градуса

              просто за сега не е достатъ4но горещо?
              ма най добре си е диагностика?
              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                Колега за да ти работят и двете перки едновременно?
                1. трябва да си с клима
                2. или колата трябва да ти загрее доста над 90 градуса

                просто за сега не е достатъ4но горещо?
                ма най добре си е диагностика?
                здравей,колега.с климатроник съм.аз заради това се притеснявам,мотора беше загрял бая(до чертата след 90),утре ще ида на диагностика.мерси за вниманието
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                  Колега за да ти работят и двете перки едновременно?
                  1. трябва да си с клима
                  2. или колата трябва да ти загрее доста над 90 градуса

                  просто за сега не е достатъ4но горещо?
                  ма най добре си е диагностика?


                  Двете перки се вкл. едновременно на бавна скорост при около 95 градуса,а след последната черна черта на уреда за темп. се вкл. на бърза скорост пак двете перки.
                  При вкл. климатроник се вкл. двете на интервали на бързи
                  ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                  Comment


                  • #10
                    значи при каквито и да са обстоятелства перките въртят заедно,яснонякой беше писал че само дясната(по посока на движение)върти при вкл.климатроник,и тва ме обърка допълнително.мерси,колега.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      проблема отстраненбеше изгоряла няква защита на реостата.казаха ми ,че не е проблем да карам така както е шонтирано в момента,но незнам,май ще си търся нова част.благодаря на всички които ми писаха
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment

                      Working...
                      X